"epoka.se 24/7 Breake & Fix" Underhållsservice"

En tjänst som är gjord för dig

Med våra "epoka.se 24/7 Break & Fix"-lösningar hjälper vi dig att optimera serviceleveransen av ditt underhållsavtal. Dessutom garanterar vi att de reservdelar du behöver alltid finns i lager.

Vi ger support för ditt datacenter och din nätverksutrustning, inklusive End-Of-Life och End-Of-Support-Life.

Med epoka.se 24/7 Braeke & Fix administrerar vi service och support samt att hålla reservdelar i lager för ert behov och få en hög säkerhetsnivå.

epoka.se är en dedikerad leverantör av oberoende IT-underhåll för företagsservrar, lagring och nätverk.

Tack vare vår expertis kan vi ge dig support och lösa era problemen med alla era it-tillgångar, nya eller de som är i slutet av sin livscykeln och till och med i kritiska SLA. Vi tar hand om supporten på plats och på distans samt att vi har ett reservdelslager med snabba och exakta leveranser.

Med våra 31 års erfarenhet av distribution av IT-hårdvara har vi lång kunskap om supply chain samt logistikutmaningar som vi har mött när vi arbetar i olika länder runt om i världen.

Dessutom har vårt team av tekniker utvecklat en stark expertis från flera tillverkares produkter från de största OEM-företagen (HPE, DELL/EMC, IBM, Lenovo, Hitachi, NetApp, CISCO, Extreme Network, Brocade, Juniper, etc.)

Du kan få support, på det mesta av din befintliga utrustning, från din infrastruktur, inklusive EOL- och EOSL produkter, utan att ta tid från er personal.

Vi erbjuder en enda kontaktpunkt hos oss, oavsett plats, typ eller märke av utrustning, så inget slöseri med tid på att förhandla med olika leverantörer baserat på hårdvara.

Sist men inte minst kan du minska dina underhållskostnader med upp till 80 % jämfört med traditionell leverantörssupport.

Vi erbjuder vår 24/7 underhållsservice i hela Europa och i mer än 100 länder globalt.

Tjänsten är tillgänglig 24/7/365 dagar om året, med möjlighet att få TPM-underhållssupport på 2 timmar när det är mycket kritiskt.

Har du inte den tekniska kapaciteten att utföra felsökning eller byte på plats för vissa maskiner?

Inga problem, vi löser det!

Vill du att vi kontaktar dig angående denna lösning?

FREKVENTA FRÅGOR FRÅN KUNDER?

Hur vi tänker angående CSR bidraget som vi levererar?

För att minska förbrukningen av råmaterial kan vi förlänga livslängden på de produkter vi redan använder. Som kund hos oss sparar ni pengar när ni expanderar er IT-miljö och får ersättning för uttjänta produkter.

Att göra sig av med uttjänt utrustning innebära kostnader för destruktion och säker radering av lagrad information, men om vi får ta hand om den så får den nytt liv, "End-Of-Life".

Kan all köpa produkter från oss?

För att handla på epoka.se måste du vara ett registrerat företag. Vi säljer endast till företag (business-to-business).

Vad är vår "epoka.se 24/7 Break & Fix" erbjudande?

Med vårt 24/7 break & fix-lösning hjälper vi dig att optimera serviceleveransen av ditt underhållsavtal. Dessutom garanterar vi att de reservdelar du behöver alltid finns i lager. Vi stödjer din datacenter- och nätverksutrustning, inklusive produkter som nått End-Of-Life och End-Of-Support-Life. Med Epoka.se 24/7 Break & Fix tar vi hand om kostnader och administration relaterade till att hålla reservdelar i lager och erbjuder dig fördelarna med att ha dem tillgängliga.

epoka.se: Vilka är vi?

Vi är en säljorganisation som är återförsäljare för Epoka A/S i Danmark. Vi jobbar enbart med detta multinationella världsledande företag. Att samarbeta med den bäste i branchen skapar en bra och trygg förutsättning för att uppfylla våra kunders önskemål.

De står för kvalitet och leverans efter våra direktiv och vi levererar kundservice med hög närvaro på den lokala marknaden, Sverige.

Vilka är Epoka A/S

Epoka A/S har sedan 1991 varit en distributör av uttjänt IT-hårdvara inom olika branscher och kontinenter, och har köpt in och anpassat högkvalitativa servrar och nätverksutrustning från varumärken som HPE, Cisco, IBM och Dell.

Att hjälpa företag att maximera sin IT-budget, stärka sin hållbarhetsprofil och upprätthålla sitt oberoende från definierade IT-produktlivscykler är våra viktigaste prioriteringar.

Vad är frakttider och vilka priser blir det?

Vi skickar din beställning inom 48 timmar och du kan förvänta dig att få den inom 1-3 arbetsdagar.

Vi skickar med DHL / FedEX.

Fraktpriserna kommer att beräknas vid beställning.

Hur fungerar återköp av Epoka?

På epoka.se säljer vi inte bara, vi köper även tillbaka din använda IT-utrustning. Skicka ett e-postmeddelande till inköp@epoka.se för att få dina produkter värderade. Vi jobbar främst med NETTAPP, Dell och EMC.

Vad ska man göra vid en RMA?

Om du har en begäran om en RMA, fyll i formuläret här.

Har du frågor?

Kontakta oss gärna på [email protected]

PARTNERS

Vilka arbetar vi med?

Din pålitliga IT-partner. Utforska våra produkter och tjänster idag.

Useful Link

Home

Product

Booking

Contact Us

Our Services

Bedroom Cleaning

Office Cleaning

House Cleaning

Commercial Cleaning

Contact Us

Email

Phone

020-192-8908

Location

Lorem Ipsum is simply dummy text


Alla logotyper och varumärken som används på denna hemsida tillhör sina respektive ägare.

Användningen av dessa logotyper och varumärken innebär inte att vi har något samröre med eller stöd från dessa företag.

© Copyright 2024. Epoka.se. All Rights Reserved.