"Sekretesspolicy"

Vad menar vi med vår "Sekretesspolicy"

---

1. Insamling av information

Vi samlar in information från dig när du registrerar dig på vår webbplats, ställer en fråga här eller på någon av våra sociala medie-kanaler, loggar in på ditt konto, gör ett köp, deltar i en tävling och/eller när du loggar ut. Den insamlade informationen inkluderar ditt namn, din e-postadress, ditt telefonnummer och/eller ditt kreditkortsnummer samt den fråga du har ställt.

2. Användning av information

All information vi samlar in från dig kan användas för att:

- Anpassa din upplevelse och svara på dina individuella behov

- Förbättra vår webbplats

- Förbättra kundservice och ditt supportbehov

- Kontakta dig via e-post eller annan kanal som du har uppgivit till oss

- Administrera en tävling, kampanj eller undersökning

3. Skydd av information

Vi implementerar en mängd olika säkerhetsåtgärder för att upprätthålla säkerheten för din personliga information. Endast anställda som behöver utföra specifika arbetsuppgifter (t.ex. fakturering eller kundservice) får tillgång till personligt identifierbar information. Datorer/servrar som används för att lagra personligt identifierbar information hålls i en säker miljö.

4. Utlämnande till tredje part

Vi säljer, handlar eller på annat sätt överför inte din personligt identifierbara information till utomstående parter. Detta inkluderar inte betrodda tredje parter som hjälper oss att driva vår webbplats eller bedriva vår verksamhet, så länge dessa parter samtycker till att hålla denna information konfidentiell. Vi kan också släppa din information när vi anser att det är lämpligt för att följa lagen, upprätthålla vår webbplats policyer eller skydda våra eller andras rättigheter, egendom eller säkerhet.

5. Informationsskydd

Vi vidtar lämpliga åtgärder för att skydda din information mot obehörig åtkomst, ändring, avslöjande eller förstörelse. Vi använder kryptering och andra säkerhetsåtgärder för att skydda känslig information som överförs online.

6. Samtycke

Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår sekretesspolicy.

Frequently Asked Question

Frekventa frågor från våra kunder?

Hur vi tänker angående CSR bidraget som vi levererar?

För att minska förbrukningen av råmaterial kan vi förlänga livslängden på de produkter vi redan använder. Som kund hos oss sparar ni pengar när ni expanderar er IT-miljö och får ersättning för uttjänta produkter.

Att göra sig av med uttjänt utrustning innebära kostnader för destruktion och säker radering av lagrad information, men om vi får ta hand om den så får den nytt liv, "End-Of-Life".

Kan all köpa produkter från oss?

För att handla på epoka.se måste du vara ett registrerat företag. Vi säljer endast till företag (business-to-business).

Vad är vår "epoka.se 24/7 Break & Fix" erbjudande?

Med vårt 24/7 break & fix-lösning hjälper vi dig att optimera serviceleveransen av ditt underhållsavtal. Dessutom garanterar vi att de reservdelar du behöver alltid finns i lager. Vi stödjer din datacenter- och nätverksutrustning, inklusive produkter som nått End-Of-Life och End-Of-Support-Life. Med Epoka.se 24/7 Break & Fix tar vi hand om kostnader och administration relaterade till att hålla reservdelar i lager och erbjuder dig fördelarna med att ha dem tillgängliga.

epoka.se: Vilka är vi?

Vi är en säljorganisation som är återförsäljare för Epoka A/S i Danmark. Vi jobbar enbart med detta multinationella världsledande företag. Att samarbeta med den bäste i branchen skapar en bra och trygg förutsättning för att uppfylla våra kunders önskemål.

De står för kvalitet och leverans efter våra direktiv och vi levererar kundservice med hög närvaro på den lokala marknaden, Sverige.

Vilka är Epoka A/S

Epoka A/S har sedan 1991 varit en distributör av uttjänt IT-hårdvara inom olika branscher och kontinenter, och har köpt in och anpassat högkvalitativa servrar och nätverksutrustning från varumärken som HPE, Cisco, IBM och Dell.

Att hjälpa företag att maximera sin IT-budget, stärka sin hållbarhetsprofil och upprätthålla sitt oberoende från definierade IT-produktlivscykler är våra viktigaste prioriteringar.

Vad är frakttider och vilka priser blir det?

Vi skickar din beställning inom 48 timmar och du kan förvänta dig att få den inom 1-3 arbetsdagar.

Vi skickar med DHL / FedEX.

Fraktpriserna kommer att beräknas vid beställning.

Hur fungerar återköp av Epoka?

På epoka.se säljer vi inte bara, vi köper även tillbaka din använda IT-utrustning. Skicka ett e-postmeddelande till inköp@epoka.se för att få dina produkter värderade. Vi jobbar främst med NETTAPP, Dell och EMC.

Vad ska man göra vid en RMA?

Om du har en begäran om en RMA, fyll i formuläret här.

Har du frågor?

Kontakta oss gärna på [email protected]

Din pålitliga IT-partner. Utforska våra produkter och tjänster idag.

Useful Link

Home

Product

Booking

Contact Us

Our Services

Bedroom Cleaning

Office Cleaning

House Cleaning

Commercial Cleaning

Contact Us

Email

Phone

020-192-8908

Location

Lorem Ipsum is simply dummy text


Alla logotyper och varumärken som används på denna hemsida tillhör sina respektive ägare.

Användningen av dessa logotyper och varumärken innebär inte att vi har något samröre med eller stöd från dessa företag.

© Copyright 2024. Epoka.se. All Rights Reserved.