"LOGISTIK SERVICE"


Vårt erfarna förpacknings- och lagerteam tar hand om ditt paket

Vår logistikavdelning hanterar dagligen frakt till flera platser runt om i världen.

Vårt erfarna packnings- och lagerteam kan förbereda beställningar effektivt och snabbt.


Varje beställning är säkert packad innan den skickas för att minimera risken för skador.

De är också redo att ta emot speciella önskemål angående förpackningar, till exempel individuell förpackning eller blind frakt. 

Bekväm och snabb leverans

Vi samarbetar med bl.a. DHL och FedEx för att tillhandahålla bekväm och snabb frakt till våra kunder, varav vi väljer den snabbaste varje gång.


Du kan spåra beställningen och vi skickar ut en fraktavisering när beställningen har lämnat lagret. Det är också möjligt att använda ett eget DHL-konto för frakt.

Vi kommer att göra bokningen åt dig, och vi kommer naturligtvis att hjälpa dig att få ett bra pris.

Blind frakt tillgänglig för återförsäljare

En speciell tjänst vi erbjuder är blind frakt. Om du är återförsäljare och beställer för din kunds räkning kan vi skicka beställningen direkt till din kund härifrån. I det här fallet kommer vi att använda dina uppgifter på paketet, till exempel din logotyp

och adress, så att det ser ut som om beställningen kom från dig.

På så sätt sparar du tid och kan leverera snabbare till din kund och undvika att packa om beställningen.

Vi skickar med en matchande följesedel med paketet till din kund, så får du en separat faktura.

Anpassad förpackning

Våra förpackningar består av hållbara kartonger, certifierade pallar och till och med specialtillverkade lådor vid behov. Vi använder speciella antistatiska material inuti förpackningen för att förpacka och skydda produkterna.


På begäran kan vi även förpacka produkterna separat, så att varje produkt har sin egen låda och produktinformationsetikett.

Kontakta din kontaktperson om du vill nyttja detta alternativ.

Erfarenhet av frakt över hela världen

Vi har hanterat beställningar på väg till 120+ länder över hela världen. På detta sätt kan vi organisera korrekt och snabb transport till vilken plats som helst runt om i världen, och vårt partnerskap gör att vi kan göra det till ett rimligt pris.


Om beställningen ska till en plats där det är obligatoriskt att gå igenom tullen kan vi hjälpa dig genom att tillhandahålla allt nödvändigt pappersarbete. Om du behöver dessa dokument är det bara att berätta för din kontaktperson på epoka.se när du beställer - det kommer att göra det betydligt enklare att få ditt paket genom tullen.

Vill du att vi kontaktar dig angående denna lösning?

Frequently Asked Question

Frekventa frågor från våra kunder?

Hur vi tänker angående CSR bidraget som vi levererar?

För att minska förbrukningen av råmaterial kan vi förlänga livslängden på de produkter vi redan använder. Som kund hos oss sparar ni pengar när ni expanderar er IT-miljö och får ersättning för uttjänta produkter.

Att göra sig av med uttjänt utrustning innebära kostnader för destruktion och säker radering av lagrad information, men om vi får ta hand om den så får den nytt liv, "End-Of-Life".

Kan all köpa produkter från oss?

För att handla på epoka.se måste du vara ett registrerat företag. Vi säljer endast till företag (business-to-business).

Vad är vår "epoka.se 24/7 Break & Fix" erbjudande?

Med vårt 24/7 break & fix-lösning hjälper vi dig att optimera serviceleveransen av ditt underhållsavtal. Dessutom garanterar vi att de reservdelar du behöver alltid finns i lager. Vi stödjer din datacenter- och nätverksutrustning, inklusive produkter som nått End-Of-Life och End-Of-Support-Life. Med Epoka.se 24/7 Break & Fix tar vi hand om kostnader och administration relaterade till att hålla reservdelar i lager och erbjuder dig fördelarna med att ha dem tillgängliga.

epoka.se: Vilka är vi?

Vi är en säljorganisation som är återförsäljare för Epoka A/S i Danmark. Vi jobbar enbart med detta multinationella världsledande företag. Att samarbeta med den bäste i branchen skapar en bra och trygg förutsättning för att uppfylla våra kunders önskemål.

De står för kvalitet och leverans efter våra direktiv och vi levererar kundservice med hög närvaro på den lokala marknaden, Sverige.

Vilka är Epoka A/S

Epoka A/S har sedan 1991 varit en distributör av uttjänt IT-hårdvara inom olika branscher och kontinenter, och har köpt in och anpassat högkvalitativa servrar och nätverksutrustning från varumärken som HPE, Cisco, IBM och Dell.

Att hjälpa företag att maximera sin IT-budget, stärka sin hållbarhetsprofil och upprätthålla sitt oberoende från definierade IT-produktlivscykler är våra viktigaste prioriteringar.

Vad är frakttider och vilka priser blir det?

Vi skickar din beställning inom 48 timmar och du kan förvänta dig att få den inom 1-3 arbetsdagar.

Vi skickar med DHL / FedEX.

Fraktpriserna kommer att beräknas vid beställning.

Hur fungerar återköp av Epoka?

På epoka.se säljer vi inte bara, vi köper även tillbaka din använda IT-utrustning. Skicka ett e-postmeddelande till inköp@epoka.se för att få dina produkter värderade. Vi jobbar främst med NETTAPP, Dell och EMC.

Vad ska man göra vid en RMA?

Om du har en begäran om en RMA, fyll i formuläret här.

Har du frågor?

Kontakta oss gärna på [email protected]

PARTNERS

Vilka arbetar vi med?

Din pålitliga IT-partner. Utforska våra produkter och tjänster idag.

Useful Link

Home

Product

Booking

Contact Us

Our Services

Bedroom Cleaning

Office Cleaning

House Cleaning

Commercial Cleaning

Contact Us

Email

Phone

020-192-8908

Location

Lorem Ipsum is simply dummy text


Alla logotyper och varumärken som används på denna hemsida tillhör sina respektive ägare.

Användningen av dessa logotyper och varumärken innebär inte att vi har något samröre med eller stöd från dessa företag.

© Copyright 2024. Epoka.se. All Rights Reserved.