Vår logistikavdelning hanterar dagligen frakt till flera platser runt om i världen.
Vårt erfarna packnings- och lagerteam kan förbereda beställningar effektivt och snabbt.
Varje beställning är säkert packad innan den skickas för att minimera risken för skador.
De är också redo att ta emot speciella önskemål angående förpackningar, till exempel individuell förpackning eller blind frakt.
Bekväm och snabb leverans
Vi samarbetar med bl.a. DHL och FedEx för att tillhandahålla bekväm och snabb frakt till våra kunder, varav vi väljer den snabbaste varje gång.
Du kan spåra beställningen och vi skickar ut en fraktavisering när beställningen har lämnat lagret. Det är också möjligt att använda ett eget DHL-konto för frakt.
Vi kommer att göra bokningen åt dig, och vi kommer naturligtvis att hjälpa dig att få ett bra pris.
Blind frakt tillgänglig för återförsäljare
En speciell tjänst vi erbjuder är blind frakt. Om du är återförsäljare och beställer för din kunds räkning kan vi skicka beställningen direkt till din kund härifrån. I det här fallet kommer vi att använda dina uppgifter på paketet, till exempel din logotyp
och adress, så att det ser ut som om beställningen kom från dig.
På så sätt sparar du tid och kan leverera snabbare till din kund och undvika att packa om beställningen.
Vi skickar med en matchande följesedel med paketet till din kund, så får du en separat faktura.
Anpassad förpackning
Våra förpackningar består av hållbara kartonger, certifierade pallar och till och med specialtillverkade lådor vid behov. Vi använder speciella antistatiska material inuti förpackningen för att förpacka och skydda produkterna.
På begäran kan vi även förpacka produkterna separat, så att varje produkt har sin egen låda och produktinformationsetikett.
Kontakta din kontaktperson om du vill nyttja detta alternativ.
Erfarenhet av frakt över hela världen
Vi har hanterat beställningar på väg till 120+ länder över hela världen. På detta sätt kan vi organisera korrekt och snabb transport till vilken plats som helst runt om i världen, och vårt partnerskap gör att vi kan göra det till ett rimligt pris.
Om beställningen ska till en plats där det är obligatoriskt att gå igenom tullen kan vi hjälpa dig genom att tillhandahålla allt nödvändigt pappersarbete. Om du behöver dessa dokument är det bara att berätta för din kontaktperson på epoka.se när du beställer - det kommer att göra det betydligt enklare att få ditt paket genom tullen.
Vill du att vi kontaktar dig angående denna lösning?
Frekventa frågor från våra kunder?
För att minska förbrukningen av råmaterial kan vi förlänga livslängden på de produkter vi redan använder. Som kund hos oss sparar ni pengar när ni expanderar er IT-miljö och får ersättning för uttjänta produkter.
Att göra sig av med uttjänt utrustning innebära kostnader för destruktion och säker radering av lagrad information, men om vi får ta hand om den så får den nytt liv, "End-Of-Life".
För att handla på epoka.se måste du vara ett registrerat företag. Vi säljer endast till företag (business-to-business).
Med vårt 24/7 break & fix-lösning hjälper vi dig att optimera serviceleveransen av ditt underhållsavtal. Dessutom garanterar vi att de reservdelar du behöver alltid finns i lager. Vi stödjer din datacenter- och nätverksutrustning, inklusive produkter som nått End-Of-Life och End-Of-Support-Life. Med Epoka.se 24/7 Break & Fix tar vi hand om kostnader och administration relaterade till att hålla reservdelar i lager och erbjuder dig fördelarna med att ha dem tillgängliga.
Vi är en säljorganisation som är återförsäljare för Epoka A/S i Danmark. Vi jobbar enbart med detta multinationella världsledande företag. Att samarbeta med den bäste i branchen skapar en bra och trygg förutsättning för att uppfylla våra kunders önskemål.
De står för kvalitet och leverans efter våra direktiv och vi levererar kundservice med hög närvaro på den lokala marknaden, Sverige.
Epoka A/S har sedan 1991 varit en distributör av uttjänt IT-hårdvara inom olika branscher och kontinenter, och har köpt in och anpassat högkvalitativa servrar och nätverksutrustning från varumärken som HPE, Cisco, IBM och Dell.
Att hjälpa företag att maximera sin IT-budget, stärka sin hållbarhetsprofil och upprätthålla sitt oberoende från definierade IT-produktlivscykler är våra viktigaste prioriteringar.
Vi skickar din beställning inom 48 timmar och du kan förvänta dig att få den inom 1-3 arbetsdagar.
Vi skickar med DHL / FedEX.
Fraktpriserna kommer att beräknas vid beställning.
Om du har en begäran om en RMA, fyll i formuläret här.
Kontakta oss gärna på [email protected]
Din pålitliga IT-partner. Utforska våra produkter och tjänster idag.
Home
Product
Booking
Contact Us
Bedroom Cleaning
Office Cleaning
House Cleaning
Commercial Cleaning
Alla logotyper och varumärken som används på denna hemsida tillhör sina respektive ägare.
Användningen av dessa logotyper och varumärken innebär inte att vi har något samröre med eller stöd från dessa företag.
© Copyright 2024. Epoka.se. All Rights Reserved.